Sunday, May 17, 2015

In Shaa Allah Baitul Muslim menunggu kalian , Aamiin


Alhamdulillah, 2 Mei 2015. Tarikh dimana kakak sulungku bertunang. Masa tu hanya ALLAH yang tahu macam mana perasaan aku. Rasa gembira, sebak aishh bercampur baur jadi satu rasa. Maklum la ni event pertama kali dalam kalangan adik-beradik aku. Nak dijadikan cerita, dah mula dengar dah,

"nanti giliran ati (panggilan manja dirumah) ."

Mak aihh copat bona giliran aku. Kak ngah pun tak lepas lagi, mai-mai giliran aku. aishhh parahhh !
In Shaa Allah ada jodoh, panjang jodoh, akan jadi milik orang jugak seorang Farhana ni. hahaha

Tak nak cerita panjang sebab dah lama jejari runcing *opsss perasaan betul* tak menari atas pentas keyboard ni.








Alhadulillah, moga along dan pasangan bahagia. Indahnya sebuah baitul muslim. Perkara yang baik tak elok dilambatkan. Cepat along naik pelamin ye. Aamiin ..


No comments:

I'M BACK

hampir setahun tinggalkan dunia blog and now i'm back. dalam tempoh ni, macam-macam berlaku, ada pahit ada manis yang sem...