Thursday, August 2, 2012

pejam la wahai mata

nak nangis tapi tak keluar pulak air mata ni . bila di fikir-fikir , kenapa perlu nangis ? jadi , simpan je la air mata ni kan . senyum dah la . itu lah yang terbaik , FARHANA . kalau nangis , bukan dapat apa pun . silap silap kalau panda tengok , dikatanya kau pinjam mata dia . heheh .. walaupun hati umpama kapas , namun ana mesti kuat , apa sangat la yang ana hadapi ni kalau nak di bandingkan dengan dugaan yang menimpa orang lain , kan ? 
okey la , nak tidur . nak lupa segala masalah ! urmm ... pejam ye , wahai mata .

2 comments:

shuhada aziz said...

nape nie?? xmO ler sdey2..

GuLa HeArTy Life said...

huhu da tak sedey pun :) adda , miss awok laa :(

I'M BACK

hampir setahun tinggalkan dunia blog and now i'm back. dalam tempoh ni, macam-macam berlaku, ada pahit ada manis yang sem...