Friday, June 22, 2012

♫S . E . P . I♫




S . E . P . I



camni la ana sekarang ni . sepi sepi sepi . nasib baik la kawan-kawan ana ada . mereka la yang serikan 2 3 malam tanpa dia . terima kasih  lynn , mimiey and ain ! mereka nih kalo bergabung , boleh meletup bilik 4.1 . mana taknya , ishhh malas la cerita banyak . nih rahsia antara kami je :) lop lop you kawan ! muachhhachaa 



huhu awat nih ? sodeh oden . fon ana da tak berfungsi ke apa nih ? dok aihh , alhamdulillah masih elok cuma tak tau apa masalahnya . rosak kat dalam kot . tak pun sound rosak untuk seketika waktu . aihhh bila la fon nih nak kembali ceria dengan nada dering yang sodap didengar nih ? menunggu dan terus menunggu . entah sampai bila pun ana tak taw . no komen . tunggu si dia dah sejuk , baru la fon nih ding dong kot . huhu awak ohh awak , lama betul saya tunggu mesej dari awak tapi tak da pun . :(



hah . kadang sampai tertidur ana tunggu mesej dari dia . tak pe la , dia pun mungkin cmni kot kan ?


kata-kata motivasi untuk ana . ana tak bersendirian . kan ? :)


my own capture . mood ; koya :D





No comments:

I'M BACK

hampir setahun tinggalkan dunia blog and now i'm back. dalam tempoh ni, macam-macam berlaku, ada pahit ada manis yang sem...