Sunday, May 20, 2012

Salam Perkenalan.......


Hahahahhahahahahahahaha,,,,,,lozzzzzzzzzzzzzzz
Dalam blog ni nak guna nama apa erk????
Blog ni xde insprirasi op???
Tol op??
Blog ni x mcm blog Ameer kot,,,,,
hahahahaha,,,,,,

Xpew2 kanda oiiiiiiii......

Ameer bukan nan superman,,,,
Yg bisa menangis......
hahahahahahaahahahahaha
Sapew ckp lelaki x suka menangis.......Lelaki ni lain dari yg 
laun,,,,,
Susah nak tgk lelaki yg menangis sbb lelaki ni ego kot...
Ameer x ok!!!!

Alah,,,,tolong lah......Plizzzzzz lah....TERGELI SY DGR!!!
hahahahahahahhahaha
Hati manusia sapew dapat duga,,,,,,x tahu 
yg mana baiik dan yg mana buruk....
Xthu nak menilai MANUSIA ni mcm mana.....
2 lah unik nya lelaki ini.......

hahahahahahahahahahahahaha
lozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Berbeza tol lah blog Ameer ngan Blog ana ni...
So different.....hahahahahahahaa
Xpew lah,,,,,,

Alamak,,,,masa dah cemburui kita.......
Ameer rasa nak tidow pulak sbb seharian duk kt blog jew tapi x dapat pun ap yg dikehendaki,,,
Xjmpa2 pun....Nak chatbox tapi xde lah pulak....
Dah dapat tapi x cantik pulak.....
hahahahahhahahaha

Xpew2,,,,lain kli jeew lah Ameer sambung terjah menerjah kew semua Rakan2
BLOGGER 
Ameer ni.....Xpew2,,,
Ameer masih ad ramai kawan kot yg dapat membantu
untuk membikin kan BLOGGER ni....

SELAMAT BERJUANG CINTA!!!!!!

No comments:

I'M BACK

hampir setahun tinggalkan dunia blog and now i'm back. dalam tempoh ni, macam-macam berlaku, ada pahit ada manis yang sem...